Cara Puaskan Isteri Sehingga Klimaks

1 Barinkan isteri dalam keadaan selesa. Selepaih isteri mencapai berahinya dan faraj dah dibasahi dengan mazi isteri maka isteri perlu berbarin dengan kepala danbadan disandaqkan di kepala katil atau dindin. Lapikkan bawah juboq sehingga peha dengan tuala besaq. Pancutan isteri kalau banyak boleh membasahkan katil. Selesakan posisi ni dengan meletakkan bantai dibelakang badan dan kepala.

Pastikan isteri betoi-betoi selesa dan tak sakit belakang. punca ditinggikan kepala isteri untuk membolehkan isteri tengok apa yang suami sedang laku. Ia akan meningkatkan lagi gairah isteri dan membuat isteri ingat sampai bila-bila.

2 Isteri kangkangkan kakinya. Isteri perlu kangkang kakinya seluaih yang boleh dan selesa dengan lutut diangkatkan. Posisi ni akan memastikan faraj menyempit dan membuat kemutan faraj lagi nikmat untuk isteri.

3 Pasangkan jari tengah dengan kondom. Jari tengah akan dimasukkan dalam faraj isteri untuk mencari G-spot. Tujuannya adalah untuk mengelakkan jari kuku suami menimboikan ghasa tak selesa dalam faraj. Disampin tu ia untuk melicinkan kemasukkan jari dalam faraj isteri.

4 Sapukan gel berasaihkan ayaq macam MiniLove Gel dan Durex Play pada sekelilin kondom yang telah dipakaikan di jari. Gel perlu jugak disapu disekelilin bibiaq faraj. ni untuk mengelakkan bibiaq faraj melecet. Jari tengah dimasukkan dengan cara jari ditekan dalam faraj dan telapak tangan ke ataih. Tekan ke dalam secara perlahan-lahan kira-kira dua inci, kawasan yang barangkali G-spot pompuan berada.

Bahagian G-Spot ni jugak ghamai dok kata dibelakang kelentit tapi selaraih dengan kawasan dalam faraj. Kawasan G-spot ni kecik saja, maka cari dengan lembut.

6 Apabila jari tengah dah didalam, gerakkan jari sekitaq kawasan faraj tu untuk mencari kawasan yang agak kasaq berbandin dengan dindin faraj yang lain. Pengalaman cheq ia dirasakan macam span, lembut kasaq.

7 Apabila kawasan G-spot isteri hampa telah diketahui. Gunakan hujung jari, tekan perlahan-lahan dan mainkan dengan jari sekitaq kawasan tu. Sama ada dengan menggosok, menekan lepaih, gerakkan dengan laju. Pastikan isteri hampa menikmatinya. Tanya isteri hampa nikmat yang dirasa. Laku dengan keadaan isteri selesa. Jangan paksa dan jangan membuat isteri sakit.

8 sambey menggerakan jari, biji kelentit bolehlah dijilatkan dengan lidah dan disedut dengan bibiaq. ghasa nikmat dan berahi yang tinggi lagi meningkatkan keluaqnya ayaq nikmat pompuan.

9 Perhatikan gairah isteri. Pastikan ia semakin meningkat. ayaq nikmat faraj akan keluaq dengan lebih banyak, maka tingkat kekuatan tekanan jari kepada kawasan G-spot dan tukaqkan lagu mana jari dimainkan dalam faraj. Lajukan lagi keluaq masuk jari dalam faraj dan tumpuan sentuhan kepada kawasan G-spot. Laku gerak keluaq masuk jari seumpama batang peliaq keluaq masuk dalam faraj.

10 Semakin kuat tindak balaih isteri menikmati nikmat seks, semakin kuat dan laju jari hampa merangsangkan ruang dalam faraj. Pastikan ia tak menyakitkan dan selesa buat isteri. Jangan beghenti walaupun diminta melainkan ianya sakit.

kalau sakit hentikan gerakkan dan tukaqkan gerakkan yang selesa buat isteri. Faraj isteri perlu sentiasa basah. kalau perlu sapukan lagi dengan gel.

11 Galakkan isteri hampa menjerit nyatakan apa yang dia sedang ghasa. Lagi kuat dia menjerit sedap dan nikmat. Lagi nikmat kalau hampa menggalak isteri membelai teteknya sendiri.

12 Tanda-tanda isteri nak mencapai klimaks, orgasm dan pancutan adalah apabila isteri ghasa macam nak terkencin. mintak isteri jangan tahan rasanya tu. Bukan ayaq kecin yang akan keluaq. ayaq nikmat yang akan keluaq. Suami jangan beghenti merangsang isteri. Teruihkan lagi gerakkan jari dalam faraj dan tambahkan lagi rangsangan. Yakinkan isteri ghasa nak kencin adalah untuk mencapai klimak dan orgasm. mintak isteri jangan menahan atau bersedia menikmati perkaraselanjutnya

13 Pastikan kaki isteri sentiasa terkangkang.

14 Apabila isteri klimak. Mencapai puncaknya. Badannya agak mengigil dan barangkali meronta-ronta. Isteri akan menjerit, pinggoi terangkat dan badan melentik. Kemutan akan dirasa di jari dalam faraj. Teruihkan lagi rangsangan jari dalam faraj. Buat tumpuan kepada G-Spot dengan cara menekan dan mengosok. Jangan beghenti merangsang. Tekan lagi kawasan G-Spot.

15 Puncak nikmat isteri adalah keluaq pancutan cecayaq jernih. Ia barangkali banyak dan barangkali sedikit. Yang pastinya ia nikmat yang tak terhingga. Jangan beghenti lagi sehingga timboi ghasa geli kepada isteri. Selalunya, isteri akan klimak lagi maka galakkan klimaknya dengan rangsangan jari semakin laju dan semakin kuat.

16 Isteri akan ghasa malu pasai barangkali isteri ingat dia terkencin. ghasa penat membuat isteri mau tidoq. Yang pentin adalah maklum balaih isteri. Ada yangsukakannya ada yang lebih menyukai peliaq dalam faraj.

17 Yang pentin ucapkan terima kasih, puji isteri dan ceritakan keadaan isteri masa menikmati jari dalam faraj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *